OpenLDAP - jak pridat uzivateli prava zapisu na OU

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Čtvrtek Listopad 14 16:09:55 CET 2019

Zdravím.

Myslím si, že ve specifikaci komu právo náleží by mělo být
dn.regex "cn=uzivatel.......$"

S dovolením bych to dělal jinak. Uživatele s právem zápisu
bych dal do skupiny (objectClass: groupOfNames)
a do práv bych zadal:

by group.expand="cn=skupina,......,dc=xxx,dc=cz" write nebo manage

Pro "access" bych nepoužil *, ale
access to dn.regex="dc=xxx,dc=cz$"

Pavel Just