Re: DS záznamy pro NIC

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Úterý Září 3 08:36:30 CEST 2019

To je takove mile ceske specifikum.

Ano, pres vaseho registratora - tedy nejlepe webem - ale jestli pouzivate
ignum, tak ti to nejspis stale neumej a nechteji (utekli jsme uz pred lety
jinam).

Dalsi a mozna pro vas lepsi moznost je pres mechanizmus CDNSKEY

vice info treba tu
https://blog.nic.cz/2017/09/26/druha-faze-automatizovane-spravy-dnssec-klicu/

(nemam vsak prakticky vyzkouseno)

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/