nabídka kapitálové pujcky

admin na s215979.cloud.flynet.pro admin na s215979.cloud.flynet.pro
Pondělí Srpen 3 19:43:28 CEST 2020

Att: Vážení,
Jsem Dr. Rita Van Zyl. Jsem soukromý pujcovatel úveru a budovatel obchodní kapacity. Máte podnikatelský plán, který jste potrebovali k provedení, ale máte financní problémy? už nehledejte, mám vaše rešení. banka má limit na výši pujcky, kterou od nich berete, ale mohu nabídnout pujcku v jakékoli výši, kterou si prejete. v rozmezí od 50 000 EUR do 500 000 EUR. spolecnosti a prumyslová odvetví si mohou vyžádat vyšší pujcku s úrokem od 2% do 3%. kontaktujte muj e-mail: dr.ritavan01 na aol.com
s vaší uvedenou žádost.
tvé jméno:
cástka pujcky:
úcel pujcky:
císlo mobilního telefonu:
adresa bydlište a dustojníka:
vek:
mesícní príjem:
pujcka je nabízena schválena a prevedena na váš bankovní úcet do 48 hodin a potvrzena na vašem úctu v zemi. úrok se zacne pocítat po 3 mesících od prijetí pujcky. vaše odpoved bude zpracována s maximální bezpecností a uprímností.
Dr. Rita