Corosync/pacemaker a fencing

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Čtvrtek Únor 13 21:13:52 CET 2020

Zdravím.

Mám cluster o dvou nodech a snažím se o fencing.
Jedno STONITH device jsem nastavil aby komunikovalo
před iDRAC, druhé přes SSH. V parametrech clusteru
mám stonith-enabled nastaveno na true. Do stonith
scriptů jsem si přidal řádek, který mi vypisuje do
log informace o spuštění. Po vytvoření STONITH device
jsem mimo jiné viděl, že se spustil s parametrem getinfo-xml.

Ovšem když nasimuluji poruchu (vypnu corosync a pacemaker),
tak se na druhém uzlu fencing akce nespustí. Servisy
se přestěhují a fungují, ale fencing ne.  Příkaz
pcs cluster status správně ohlásí, který uzel je nedostupný.
pcs stonith status řekne, že stonith:external/ssh (drac7)
je spuštěný na funkčním uzlu.

pcmk_host_check mám nastaveno na static-list a v
pcmk_host_list mám hostname serveru, který to má izolovat.

Co mám změnit či co může být příčinou, že se stonith
script ani nespustí ?

Za nakopnutí děkuje

Pavel Just