Hello 2/25/2020 6:27:02 AM

Smith Kabila info na abx.publicvm.com
Úterý Únor 25 15:26:03 CET 2020

Prosím, dovolte mi cas a šanci predstavit se vám. Jmenuji se Smith Kabila ze Súdánu v Africe, jsem 16 let (Muž), ale v soucasné dobe pobývám v Ghane. Muj zesnulý otec Michael Kabila byl majitelem spolupráce na težbe diamantu v Súdánu a má také pobocku v Ghane, která se nazývá Zlaté pobreží. V dusledku toho byl zabit rebely v mé zemi kvuli politickým nepokojum v mé zemi. Pred svou smrtí uložil zásilku, která obsahovala, AU Gold Dust, které množství je 950 kg a obrovskou sumu penez, v bezpecnostní spolecnosti tady v Accra Ghana, která je mou vlastí, ale muj zesnulý otec ji uložil jako rodinnou hodnotu a to byla informace, kterou t stará moje matka jako v dobe uložení, až asi rok po jeho smrti, že jsme zjistili v tajném deníku skutecný obsah a dokumenty ukazující uložení zásilek v bezpecnostní spolecnosti. Stejne jako moje milovaná matka mi vyprávela, moji strýcové prevzali vše, co mi muj otec nechal v Súdánu, a nemužu se tam vrátit kvuli soucasné válce.

Jen pred dvema týdny bezpecnostní spolecnost byla schopna me kontaktovat a rekl, moji strýcové se k nim natáhl a snaží se uplatnit nárok na zásilku, ale byl odmítnut, protože to bylo uloženo na mé jméno jako nejbližší príbuzní a jako jediné díte mých rodicu , snaží se me využít, protože moje máma a táta se rozešli, když jsem byl velmi mladý.

Také v dobe vkladu, muj otec uvedl v dokumentech, že zásilka by mela být uvolnena pouze ke mne, když jsem 16yrs, ale musím predložit zahranicní investor / partner, který muže stát jako muj opatrovník, aby mi pomohl investovat peníze do jakékoli smysluplné / lukrativní podnikání ve vaší zemi a také mi pomohl prijít k dalšímu mému vzdelávání.

Práve ted nejsem v bezpecí tady a vzhledem k mé špatné zdravotní stav, nemohu zvládnout to všechno sám. To je duvod, proc jsem prišel hledat duveru osobu, aby stát jako muj zahranicní príjemce / partner, aby si to pro me, takže mi muže pomoci investovat do jakéhokoli ziskového podnikání ve vaší zemi, protože to je moje jediná nadeje a zdroj živobytí.

Já jsem úzkostlive ceká na vás slyšet, takže mohu predat veškerou dokumentaci a ríct vám, jak uplatnit nárok.

Daląí informace o konferenci Linux