Ulozeni souboru v adresari - zmena podle nazvu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červenec 14 17:04:45 CEST 2020

On Tue, 14 Jul 2020, Martin Blaha wrote:

> Nestačilo by je v cyklu dle názvu "touch"nout a tím jim modifikovat čas a
> datum ?
>
> MB

Ony uz ted maji datum ze 001 ma nizsi nez 004 a presto je to vidi
obracene. Zkousel jsem je i kopirovat a vkladat 10 vterin pauzu
mezi kopirovanim dalsiho souboru. Presto to pak ls -f vidi napreskacku
v cilovem adresari. Asi nejaka "vlastnost" ext4 .

No vyresil jsem to nakopirovanim na NB s Win a tusim NTFS a tam se
to nacetlo/seradilo podle nazvu.