QLogic 4x10GbE QL41134HLCU - NO-CARRIER

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Červen 4 21:51:05 CEST 2020

On Thu, 4 Jun 2020, Zdeněk Janiš wrote:

> Optické moduly přišly:
> Link se již naváže i proti jiným modulům.
> Při IP na fyzickém rozhraní vše funkční.
> Při IP na vlaně, která je na fyzickém rozhraní, opět vše funkční.

Tak to je ale myslim velky pokrok :).

> Ale (!!!) při vlaně ve vlaně je problém. Přitom na drátovém rozhraní uvedená
> konfigurace vlany ve vlaně normálně funguje.
>
> Začíná mě ta karta unavovat...
> Napadá někoho čím by zase tohle mohlo být?
>
> Děkuji.

To uz je bohuzel mimo moje znalosti. To chcete IEEE 802.1ad (QinQ)? Pri
cene toho HW bych Vam proste doporucoval obratit se na vyrobce, pripadne
zkuste alternativo, obcas maji v rukavu nejakou dobrou radu. Nevim ovsem
jak dalece ve VLANach muze hrat roli ovladac.