Realtec 8821

Pátek Květen 15 12:12:32 CEST 2020

On Tue, 12 May 2020, Pavel Just wrote:

> Mám notebook s wifi, která se v lspci hlásí:
> 03:00.0 Network controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL8821CE 802.11ac PCIe Wireless Network Adapter.
>
> Problém je že se hlásí jako
> 03:00.0 0280: 10ec:c821
> to c821 není překlep. Díky tomu se mi ovladač rtl8821ae nechytá.

Ono v tom označení občas záleží na každém písmenku...

> Jiný ovladač, který by obsloužil HW s danou identifikací jsem
> nenašel.

Nějaké drivery existují:

<https://github.com/endlessm/linux/tree/master/drivers/net/wireless/rtl8821ce>
<https://github.com/tomaspinho/rtl8821ce>

Jejich původ je zřejmě přímo u Realteku, ale originál jsem nikde nenašel.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sçay-je?"