QLogic 4x10GbE QL41134HLCU - NO-CARRIER

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Květen 18 14:53:34 CEST 2020

On Mon, 18 May 2020, Zdenek Janis wrote:

> Nějakou kompatibilitu pro uvedenou kartu jsem se snažil dohledat - bez
> úspěchu. Proto jsem i vyzkoušel několik typů SFP, pro cisca i junipery a
> metalické, optické jedno a dvou vláknové, 1Gbps, 10Gbps. Vše s popsaným
> výsledkem.
>
> Je to server od fujitsu v četně dodané karty, mám ho jen na instalaci
> debianu.

V tom pripade doporucuji podporu primo na strankach fujitsu
https://support.ts.fujitsu.com/IndexContact.asp?lng=cz
resp aspon najit datasheet k serveru a karte od fujitsu.

K jedne z jejich karet je napr. poznamka

Only Fujitsu certified modules and cables are supported

Vyrobce si muze udelat FW do karty ktery prijima jen jeho moduly,
alternativne jde mozna upravit FW SFP modulu aby se tvaril jako fujitsu
certified, ale neptejte se me jak.