systemd + LUKS na /var

Vladimír Macek macek na sandbox.cz
Úterý Květen 19 18:53:58 CEST 2020

Zdar,

rad bych pri bootu Debianu 10 Buster namountoval cryptsetupem sifrovany
/var tak, ze heslo ziskam pomoci specialniho skriptu.

Za dob pred systemd to bylo easy, /etc/cryptab podporoval parametr
keyscript= a takto zadany skript vyplivnul desifrovaci passphrasi.

Umite nekdo systemd hackovat natolik, abyste mi s podobnym setupem bezpecne
pomohli?

Jde mi o to spusteni myho specialniho ziskavaciho skriptu a aby behem boot
procesu bezpecne na to desifrovani pockalo vse, co muze potrebovat /var.

Uvitam konzultaci, s odmenou. Ozvete se soukrome.

Diky!

Vlada