kontrola zmensenych obrazku

d.petr d.petr na post.cz
Středa Říjen 7 08:49:19 CEST 2020

	A jedná se opravdu o chybu zápisu (to by bylo docela zvláštní, s tím se
nesetkávám), nebo ten program některé obrázky převádí blbě z principu?
	Kdyby chyba zápisu, tak bych zkusil ten obrázek vytvořit a uložit
dvakrát (či vícekrát), to druhé uložit jinam (třeba do ramdisku), a pak
ty výsledky bajtově porovnat. Měly by být stejné, řekl bych, pokud se do
nich neukládá čas vytvoření, což bych případně zakázal.
P.