Resolving domen z NS gransy.com po pondelnim hacku

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Září 21 07:57:19 CEST 2020

Zjistil jsem ze kdyz flushnu cache (rndc flush) tak to vetsinou chvili
jde, nicmene prvni preklad adresy trva treba 2s.
Prijde mi jako kdyz se pak nacachuje nejaka chyba a ta pak prevlada.

Tady je nejaky timeline, kde pisi ze vcera gransy.com nejak posilovali,
protoze s tim stale maji problemy, ale u nas to teda stale spis nejde nez
jde:

https://wladass.cz/subreg-hacknut-timeline/