RPi 3 a malý monitor

Just Pavel Pavel.Just na simac.cz
Sobota Prosinec 25 15:02:39 CET 2021

Zdravím.

Mám RPi verze 3B a pořídil jsem si k němu malý monitor.
Nevím, jak ho mám přesně popsat, protože na něm není žádné
typové označení. Proto posílám odkaz.
https://rpishop.cz/waveshare/2813-waveshare-7-univerzalni-prenosny-displej-10801920-full-hd-mini-hdmi-kapacitni-dotykovy-ips.html

S mým notebookem (výstup HDMI 1.4) funguje, s mobilem přes
mini-docking station také. Ale s RPi nikoliv. Zkoušel jsem
několik modifikací /boot/config.txt, ale bez úspěchu. Na monitoru
je tma. Přitom je živý, protože dotyková vrstva funguje.
Samotné RPi na fullHD televizi normálně zobrazuje jak má.

Verze OS je Raspbian buster.

Nenapadá prosím někoho, v čem může být problém či nemá někdo
doporučení, jakou distribuci či nastavení použít ?

Děkuje
Pavel