platba z vašeho účtu

support na second-l.jp support na second-l.jp
Sobota Červenec 24 21:04:03 CEST 2021

Rád vás poznávám
Kontaktujeme vás, abychom vás informovali o našem zklamání. K zařízení, které používáte k procházení internetu, jsem přistoupil asi před pár měsíci a od té doby sleduji vaše chování na internetu. Důvod pro přístup k tomu byl proto, že jsem si před nějakou dobou koupil přístup k mému e-mailovému účtu od hackera (dnes je velmi jednoduché nakupovat takové věci online). Takže se mohu snadno přihlásit k vašemu e-mailovému účtu. Týden po přihlášení jsem již nainstaloval malware trojských koní do operačního systému všech zařízení připojených k vašemu e-mailu. Ve skutečnosti to nebylo vůbec těžké. (Děkujeme, že jste bez problémů sledovali e-mailový odkaz ve své e-mailové schránce.) Všechny chytré triky jsou překvapivě jednoduché. (^ ^) Software vám umožňuje ovládat všechna vaše zařízení (např. Mikrofon, videokameru, klávesnici). Na svůj server jsem již stáhl a uložil vaše osobní údaje, data, fotografie a historii procházení webu. Mám přístup ke všem vašim messengerům, sociálním médiím, e-mailům, historii chatů a seznamu kontaktů. Můj virus funguje na úrovni ovladače a průběžně aktualizuje podpis, takže jej antivirový software nezjistí. Podobně nyní chápete, proč tento dopis nebyl detekován antivirovým softwarem ... Při shromažďování vašich údajů jste na stránce pro dospělé. Zjistil jsem, že jsem velký fanoušek. Zdá se, že opravdu rád navštěvujete porno stránky a sledujete vzrušující videa a přitom snášíte obrovská potěšení. Shodou okolností se mi podařilo nahrát vaši obscénní scénu, takže jsem vytvořil sestřih z několika videí, která vám ukazují masturbaci a vyvrcholení. Pokud si myslíte, že je to lež, ujistěte se, že všechna vaše videa lze sdílet se svými přáteli, kolegy a příbuznými pouhými několika kliknutími na mé myši. Pro mě není problém s veřejným přístupem. I když vezmete v úvahu vkus vašeho oblíbeného videa, nechcete takové video zveřejňovat. (Víte, co tím myslím) Když se to dostane na veřejnost, může to být skutečná katastrofa. Pojďme tedy obchodovat zde. Zaplaťte mi prosím 1200 EUR (částka ekvivalentní bitcoinu podle směnného kurzu v době platby). Když obdržíte přenos, smažte toto obscénní video. Poté na sebe čistě zapomeneme a slibujeme, že ve vašem zařízení zastavíme a odstraníme škodlivý software. To, co jsem řekl, si ponechám. Vzhledem k tomu, že už nějakou dobu kontroluji váš profil a provoz, je to spravedlivé řešení a mělo by to být docela levné. Pokud nevíte, jak nakupovat nebo převádět bitcoiny, můžete je vyhledat pomocí libovolného vyhledávače. Moje bitcoinová peněženka je 1PEerGK1e5R1JTiiNYAnrAdR9eN9BRSgYj
Poskytněte 48 hodin (přesněji 2 dny) od okamžiku, kdy otevřete tento e-mail.