OT: UniFi chrastí

Vladimír Macek macek na sandbox.cz
Pátek Březen 19 10:41:40 CET 2021

Hezký den,

omlouvám se za off-topic.

Pořídil jsem pětici UniFi AP AC Lite. Jedno z nich na stropě v průběhu
několika měsíců nejdříve začal vydávat tichý chrastivě zvonivý zvuk během
přenosu. S postupem času to bylo silnější.. až moc. Intenzita roste se
zátěží. Hledal jsem a našel, že nejsem sám, lidi to různě otevírají a
ucpávají...

Já zkusil APčko nahradit zbylým stejným kusem ze sady, který začal pracovat
úplně tiše. Měl jsem radost.

Jenže teď po měsíci zase začínám slyšet tiché chrastění a zároveň si děti
začaly stěžovat z vedlejší místnosti na potíže s přípojením do videohovorů.
Může to souviset.

Máte prosím s tím někdo nějakou zkušenost, radu?

Díky!

Vladimír Macek | +420 608 978 164