Re: Grafický tablet Bamboo Folio

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Září 20 10:38:48 CEST 2021

On Mon, 20 Sep 2021, Adam Pribyl wrote:

> Muzete nahodit, co za XP-PEN a s cim se da v Linuxu pouzivat?

Mam 22R Pro.
Pripoji se (asi 3 moznosti, ja mam USB-C),
pod rootem se nahodi ten jejich driver (Pentablet_Driver.sh),
no a pak to uz jede.
Zkousel jsem i Kritu, ale delam jen v gimpu.

On jde pouzivat i jako drahy druhy monitor.
Pak neni potreba poustet ten driver.

Dost dlouho mi trvalo vyresit rozmisteni na stole.
Ten tablet stoji jako A s ruzne volitelnym sklonem,
je pripojeny k notasu. Jsem pravak, takze pero v prave,
leva ruka obsluhuje klavesy na leve hrane tabletu.
Chybel sem tam hamt do klavesnice.
Tak jsem si poridil uzkou klavesnici bez numpadu
a ta se vejde akorat mezi ruce pred tablet.

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |