Kontakt na SuperMicro

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 20 11:43:35 CET 2022

	Ahoj,

Martin `MJ' Mares wrote:
: Nemáte prosím někdo kontakt na nějakého technika ze SuperMicra?
:
: Řeším nefunkční SATA hotswap: pokud v šuplíku není při bootu žádný
: disk, SATA řadič pro tento port není vůbec nakonfigurován a disk
: vložený za běhu není vidět. Podle mého názoru se jedná o jasnou
: chybu v BIOSu, podle názoru dodavatele se jedná o správné chování.
: Tak hledám někoho, kdo by tomu rozuměl :)

	Jak starý je to HW? Mám mlhavý dojem, že jsem něco takového
už někde viděl, ale fakt je to historie. Myslím že tehdy pomohlo v BIOSu
nastavit ten SATA řadič do režimu AHCI.

	A "dodavatel" je Abacus nebo někdo pod ním? Pokud to druhé,
asi by šlo zkusit obrátit se na ten Abacus.  Nám teda v poslední době
některé servery dodával přímo Abacus bez prostředníka, a psali jsme asi
na nějakou generickou adresu @abacus.cz. Možná servis@ nebo něco takového.

	Lepší radu nemám. Měj se,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |