Oznámení

memoonline na ptpn8.co.id memoonline na ptpn8.co.id
Pondělí Únor 7 18:58:00 CET 2022

Ahoj!

Bohužel mám pro vás špatnou zprávu.
Před několika měsíci jsem získal přístup k zařízení, které používáte k procházení internetu.
Od té doby sleduji vaši internetovou aktivitu.

Jako pravidelný návštěvník webů pro dospělé mohu potvrdit, že za to můžete vy.
Abychom to zjednodušili, webové stránky, které jste navštívili, mi poskytly přístup k vašim údajům.

Nahrál jsem njrat na základě ovladače, který aktualizuje svůj podpis několikrát denně, aby jej antivirus nemohl detekovat. Navíc mi umožňuje přístup k vaší kameře a mikrofonu.
Navíc mám zálohovaná všechna data, včetně fotek, sociálních sítí, chatů a kontaktů.

Zrovna nedávno jsem přišel s úžasným nápadem vytvořit video, kde budete cumovat v jedné části obrazovky, zatímco video se současně přehrává na jiné obrazovce. To byla zábava!

Buďte si jistí, že toto video mohu na pár kliknutí snadno odeslat všem vašim kontaktům a předpokládám, že byste tomuto scénáři rádi předešli.

S ohledem na to je zde můj návrh:
Převeďte částku odpovídající 600 EUR do mé bitcoinové peněženky a na celou věc zapomenu. Také trvale smažu všechna data a videa.

Podle mého názoru je to poněkud skromná cena za mou práci.
Můžete zjistit, jak nakupovat bitcoiny pomocí vyhledávačů, jako je Google nebo Bing, protože to není příliš obtížné.

Moje bitcoinová peněženka (BTC): 1MrW97zLbfXEbMpXCfGv3iDVTKy9jYWQKd

Na odpověď máte 48 hodin a měli byste také mít na paměti následující:

Nemá smysl odpovídat - adresa byla vygenerována automaticky.
Nemá smysl si stěžovat, protože dopis spolu s mou bitcoinovou peněženkou nelze sledovat.
Vše bylo přesně zorganizované.

Pokud někdy zjistím, že jste se o tomto dopisu někomu zmínili, video bude okamžitě sdíleno a vaše kontakty jej obdrží jako první. Poté bude video zveřejněno na webu!

P.S. Čas začne po otevření tohoto dopisu. (Tento program má vestavěný časovač).

Hodně štěstí a v klidu! Byla to prostě smůla, příště si dejte pozor.