Re: Fw:

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Úterý Červenec 26 15:02:10 CEST 2022

> Od: a.benallouch na colainord.ma
> Komu: linux na linux.cz
> Datum: 09.07.2022 23:53
> Předmět: Fw:

Ahoj.

 Toto je poslední varování.

 Do vašeho operačního systému jsem nainstaloval trojský virus, který se automaticky instaluje do zařízení, přes která se přihlašujete k e-mailům.
 Všechny osobní údaje se kopírují na mé servery.
 Mám přístup k vašim messengerům, sociálním sítím, e-mailům, historii chatu a seznamu kontaktů.

 Můj virus mi umožňuje proniknout do vašeho systému. Jedná se o multiplatformní virus se skrytým VNC.
 Funguje v systémech iOS, Android, Windows a macOS.

Noo,
inteligence odesílatele asi nebude nic moc, když mu ta jeho údajná vymyšlenost nefunguje v OS, do jejíž konference tenhle blábol pošle...

By mě zajímalo, kdo dneska na tohle ještě skočí.
Nojo.