Okamžitě si změňte heslo. Váš účet byl napaden hackery.

info na automex.cz info na automex.cz
Sobota Březen 12 20:55:38 CET 2022

Vzdávám vám hold!

Mám pro vás špatnou zprávu.
02/02/2022 - v tento den jsem se naboural do vašeho operačního systému a měl jsem plný přístup k vašemu účtu.

Je zbytečné heslo měnit, můj malware ho pokaždé zachytí.

Jak to bylo:
V softwaru routeru, ke kterému jste byli toho dne připojeni, byla zranitelnost.
Nejprve jsem se naboural do tohoto směrovače a zadal svůj škodlivý kód.
Když jste vstoupili na internet, můj trojský kůň se nainstaloval do operačního systému vašeho zařízení.

Poté jsem provedl úplný výpis vašeho disku (mám celý váš adresář, historii prohlížení stránek, všechny soubory, telefonní čísla a adresy všech vašich kontaktů).

Před měsícem jsem chtěl vaše zařízení zablokovat a požádat o malou částku peněz za jeho odblokování.
Ale prohlédl jsem si stránky, které pravidelně navštěvujete, a s velkou radostí jsem přišel na vaše oblíbené zdroje.
Mám na mysli stránky pro dospělé.

Tedy: jsi velký zvrhlík. Máte nespoutanou fantazii!

Poté mě napadla jedna myšlenka.
Udělal jsem si screenshot intimní stránky, na které si libuješ (víš, co to je, že?).
Poté jsem tě připravil o tvé radovánky (pomocí fotoaparátu tvého zařízení). Vyšlo to krásně, neváhejte.

Pevně věřím, že byste tyto snímky nechtěli ukázat svým příbuzným, přátelům nebo kolegům.
Myslím, že 1000 dolarů je malá částka za mé mlčení.
Navíc jsem s vámi strávil spoustu času!

Peníze přijímám pouze v bitcoinech.
Moje peněženka BTC: 3LbaUKYkuqUastUc6xq6yCjXFZpEtJqaNM

Nejste si jisti, jak doplnit peněženku s bitcoiny?
Do jakéhokoli vyhledávače napište "jak poslat peníze do btc peněženky".
Je to jednodušší než posílat peníze na kreditní kartu!

Na zaplacení máte něco málo přes dva dny (přesně 50 hodin).
Nebojte se, časovač se spustí v okamžiku, kdy otevřete tento dopis. Ano, ano... už začal!

Po zaplacení se můj virus a sprosté fotky s vámi automaticky zničí.
Vyprávějte, pokud neobdržím vámi určenou částku, vaše zařízení bude zablokováno a všechny vaše kontakty obdrží fotografii s vašimi "radostmi".

Chci, abyste byli opatrní.
- Nepokoušejte se najít a zničit můj virus! (Všechna vaše data jsou již nahrána na vzdálený server).
- Nepokoušejte se mě kontaktovat
- Různé bezpečnostní služby vám nepomohou zformátovat disk ani zničit zařízení nepomohou, protože vaše data jsou již na vzdáleném serveru.

P.S. Zaručuji, že po zaplacení vás již nebudu obtěžovat, protože nejste mou jedinou obětí.
To je kodex hackerské cti.

Od této chvíle doporučuji používat kvalitní antiviry a pravidelně je aktualizovat (několikrát denně)!

Nezlobte se na mě, každý má svou práci.
Na shledanou.