Re: Skanování transparentního firewallu

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Květen 5 09:26:25 CEST 2022

Blokovani portu 25 ven i dovnitr je celkem bezne, stejne tak jako netbios
apod. ISP pak muze poskytovat vlastni mail server. Pokud chcete pridat
vyjimku, obvykle se staci zeptat. Stejne tak na dalsi omezeni firewallu
daneho ISP.

Nechapu, co presne by v tomto smeru nmap zvenku nemohlo prokazat. U sebe
si pustite tcpdump a z venku nmap (s parametry na skenovni napr. celeho
rozsahu portu a pokud mate kde) a nevim co by tomu vysledku melo chybet.