Re: Nefunkční web linux.cz

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Únor 2 12:54:47 CET 2023

Ne ze by domena linux.cz mela nejaky velky vyznam, ale ten stav je opravdu
tristni. Nepodporovane TLS na https ukazuje na to, ze bezi na
nejake stare distribuci (Apache/2.2.22 (Fedora) - dle distrowatch byl
apache 2.2.22 ve Fedora 17). Takze uz jen cekame na to az tam nekdo
vystavi neco "zabavnejsiho".

Adam Pribyl