Dobrý den, máte dar ve výši 2 000 000 EUR

executive na asiaimportsexport.com executive na asiaimportsexport.com
Pondělí Červenec 24 01:57:37 CEST 2023

Ahoj

Jsem Mr.Tayeb Souami, mega vítez 315,3 milionu $ v jackpotu Mega Millions, rozdávám 5 náhodným jednotlivcum, pokud obdržíte tento e-mail, pak byl váš e-mail vybrán po roztocení míce. Vetšinu svého majetku jsem rozdal rade charitativních organizací a organizací. Dobrovolne jsem vám prispel (2 000 000,00 EUR) jako jeden z vybraných 5 jednotlivcu k overení mých výher prostrednictvím níže uvedené stránky YouTube.

SLEDUJTE ME ZDE: https://www.youtube.com/watch?v=Z6ui8ZDQ6Ks

TOTO JE VÁŠ DAROVACÍ KÓD: TSJ208152

Odpovezte s DAROVACÍM KÓDEM na muj soukromý e-mail: tayebsouamidonationorg na gmail.com

Doufám, že vám a vaší rodine udelá radost.

Pozdravy,
Pane Tayeb Souami