Nefunguje openvpn

c0re c0re na inmail.sk
Pondělí Červen 26 19:48:47 CEST 2023

Dakujem.
A je mozne okrem pridania do konfigu klienta
tls-cipher "DEFAULT:@SECLEVEL=0", co je samozrejme uplne zle, nieco s tym urobit?
Na serveri je OpenSSL 1.1.1d, klient OpenSSL 3.0.9 30.
Upgrade servera by som videl ako poslednu akciu, pokial nebude ine riesenie.

Peter Urban

Dňa 26. 6. 2023 o 13:20 Adam Pribyl napísal(a):