Greetings!

Jackson Hall ladiesministry na calvaryworship.or.ke
Sobota Leden 13 09:50:09 CET 2024

Drahý příteli,

Omluvte mě, prosím, za narušení vašeho soukromí. V současné době
hledám partnerské investice ve vaší zemi, protože mám v úmyslu
investovat ve vaší zemi, pokud budete moci se mnou spolupracovat
a provozovat tuto firmu. Neznáte mě, ale vaše informace jsem
získal při hledání obchodních partnerů ve vaší zemi.

Jsem hlavní auditor a účetní jedné renomované banky zde ve
Spojených státech. Na mém oddělení jsme objevili částku 18,5 mil.
USD na účtu jednoho z našich zahraničních klientů (Pan Bohdan
Jakub z ČR), který zemřel v červenci 2015 při autonehodě i s
celou svou rodinou. Od té doby, co jsme obdrželi informaci o jeho
smrti, jsme očekávali, že jeho nejbližší příbuzní nebo příbuzní
budou zesnulým, jak je uvedeno v našich bankovních zásadách a
zákonech, ale bohužel jsme se dozvěděli, že všichni jeho údajní
nejbližší příbuzní nebo příbuzní zemřeli spolu s ním. při
automatické havárii. Za tvrzením nikdo nestojí. Po tomto zjištění
jsem se rozhodl přinést vám tento obchodní návrh a uvolnit peníze
vám jako příbuzným nebo příbuzným zesnulého z bezpečnostních
důvodů a pro pozdější platbu, protože na to nikdo nepřijde a my
nechceme, aby peníze šly do nevyzvednutý účet pro přístup do
banky.

Po tomto zjištění jsem se rozhodl přinést vám tento obchodní
návrh a usnadnit uvolnění těchto peněz pro vás jako příbuzného
zesnulého klienta, protože si nikdo nepřijde pro nároky. Podle
zákonů USA o finančním dědictví budou peníze nevyzvednuté
americkou finanční institucí po 15 letech hlášeny vládě USA jako
nevyzvednuté peníze. Vláda tedy oficiálně přijme tento fond na
konci tohoto fiskálního roku a já nechci, aby byly tyto
prostředky hlášeny vládě USA. Spíše chci, abychom spolupracovali
a uvolnili vám finanční prostředky, abychom je mohli vydat na
charitu ve vaší zemi.

Shromáždím všechny potřebné právní dokumenty, které budou použity
k zajištění naší pohledávky, a vše, co potřebuji, je vaše upřímná
spolupráce, abychom mohli tento obchod uskutečnit. Zaručuji, že
se tak stane na základě legitimní smlouvy, která vás ochrání před
porušením zákona. Kontaktujte mě prosím e-mailem, abychom mohli
projednat další podrobnosti. Mohu vám poslat svůj mezinárodní pas
a mít více než 20 let zkušeností s bankovnictvím a je to 100% bez
rizika, jakmile budete postupovat podle mých pokynů.
Uveďte prosím následující podrobnosti, protože na to máme několik
dní. Toto je prosím velmi důležité.

1. Celé jméno:
2. Vaše přímé mobilní číslo:
3. Vaše kontaktní adresa:
4. Vaše povolání:
5. Vaše státní příslušnost:
6. Vaše pohlaví / věk:
Jakmile obdržím vaši odpověď, vysvětlím vám to podrobněji.

S pozdravem,
Pan Jackson Hall