Přihlášení

Středa Duben 28 17:50:22 CEST 1999

Jan Marek wrote:

> zdravím všechny v konferenci. Ackoliv moje úroveň angličtiny není zrovna
> nejvyšší a hlásím se o nějaké kratší texty, doufám, že budu platný...

Hodne dotazu je napriklad na paleni CD. Kratky to neni, ale muzete
udelat vytah:
http://www.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/howto/CD-Writing-HOWTO

Moznosti je tisice. U HOWTO by to chtelo radeji psat primo do SGML, ale
v podstate je to jedno - prevest se to s mensim usilim da vzdycky...
Az budete neco mit, staci Announce do konference a registrace URL, kde
to mate na Penguinovi.

Samozrejme - jsou tu SPEC soubory, atd...., ale HOWTO je obecnejsiho
charakteru. Take by neskodilo udelat updata instalacniho navodu pro RH
(viz www.linux.cz a treba:
http://www.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/redhat/6.0/doc/rhmanual/manual/

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution