moje nabidka

Čtvrtek Duben 29 09:48:39 CEST 1999

Ondrej Suchy wrote:

> vzhledem ke svemu interestu v security nabizim prelozeni Security Howto.
> dale jsem ochoten venovat nejaky cas prekladu dalsich veci - dle
> potreby.
>
> akorat jsem si myslel ze Redhat-cz bude spis o poradnem rozchozeni
> ceske/slovenske klavesnice, fontu apod, nez o prekladu vseho do cestiny.

Cestina funguje, i kdyz neni v standardni nabidce - viz prispevek od p.
Kolare. Takze staci postupovat podle meho shrnuti se subjektem: "Cestina
v 6.0" (zkousel jsem jen konzoli, Xy zrejme Yenya).

Jedina fligna v tom je, ze je potreba udelat jeste echo -ne '\033(K'.

> BTW mam dobre kontakty na vyrobce francouzskeho redhatu Kheops, tam je
> prelozeno temer vse, mozna by se to hodilo jako vzor?

No, akorat ze bychom tomu asi moc nerozumeli :)

Nabidnul jsem Yenyovi, ze opravim stranky na www.linux.cz, uvidime
(reakce na mail o koordinatorovi). Myslim, ze koordinator je pro nas
luxus, melo by stacit mit stranku s odkazy na bezici projekty
jednotlivcu a podle toho by si kazdy mohl vybrat. Pridelovani by asi
bylo nepruzne, pokud by se tomu ten clovek nevenoval na 100%.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution