redhat-cz

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 29 10:34:39 CEST 1999

On Thu, 29 Apr 1999, Michal Choura wrote:

> 1) Pokud jsem vse spravne pochopil, meli bychom zde diskutovat o pocesteni
>    RedHatu. Prekladani HowTo je sice zasluzna cinnost, ale nevim, jestli
>    to je ted dulezitejsi nez rychle stvoreni kvalitniho RH6.0-cz.

No ja jsem si take predstavoval, ze prioritou bude vytvorit image, poradne
ho vyzkouset a potom co nejdriv vylisovat. Lide o nej maji fakt zajem.

> 2) Asi by bylo rozumne menit puvodni ("standardni") distribuci co nejmene.
>    Tedy pridat jen to, co je nezbytne pro spravny beh cestiny v systemu a
>    asi kryptograficke programy, ktere v RH z USA byt nemohou. Nejsem si
>    jist, ze vytvareni upravenych Apachu a dalsich baliku je spravne,
>    respektive jestli je spravne zarazovat je do cz distribuce. Stejne
>    chce mit kazdy ten Apache zkompilovany jinak... Spise bych navrhoval
>    vystavit je zvlast, at si kazdy doinstaluje, co hrdlo raci.

Co nejmene sice ano, ale zrovna podpora cestiny do apache tam patri, to mi
nikdo nevymluvi. Stejne tak tam patri mysql, ktere umi tridit cesky.
Urcite tam patri mkisofs, ktery umi ceska CD. A patri tam konfiguracni
soubory k programum, ktere pro cestinu potrebuji nakopnuti.

Nicmene mista je zatim relativne dost, takze muzeme na CD dat ipuvodni
verze baliku.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.