Slovnik pro RH 6.0 cz

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 29 10:37:55 CEST 1999

On Thu, 29 Apr 1999, Oto Buchta wrote:

> Dotaz do plena: byla by ochota vlozit Cesko-anglicky slovnik do distribuce? Mne
> se velmi libi slovnik od Intersoftu a mozna by se dali autori i premluvit, aby
> udelali nejake malicke RPM - slovnik obsahuje pouze 2 soubory binarku pod QT a
> databazi. Mam je kontaktovat? Nebo vi nekdo o nejakem jinem slovniku volne
> stazitelnem z Internetu?

Ochota by se jiste nasla, ale nevim nic o tom, ze by existoval cesko
anglicky slovnik s prijatelnou licenci. Nedavnou diskusi o tom, ze z
kazdeho slovniku muzu vyndat databazi chapat autorska prava jako ochranu
uzivatelskeho rozhranni jsem sledoval se znacne rozporuplnymi pocity.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.