Cestina v 6.0

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Duben 29 13:28:58 CEST 1999

Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> wrote:
> [...]

   Proc ne. Ale asi by nebylo rozumne to davat jako automatickou nahradu
stavajicich textutils...

> No jo, umi vubec rpm 3.0 nove pgp? Ja to zkousel na 5.2 a byly s tim
> nejake neprijemnosti (myslim, ze s vystavenim klice na www.pgp.cz).

   Na tom CD by melo byt i (nebo jenom?) PGP verze 2.x. Myslim, ze ho na
nekterych mistech vyzaduji (mj. RH developers).

   Jinak cilem tohoto snazeni by melo byt vyrobit CD RH 6.0 s co
nejrozumnejsi podporou ceskych uzivatelu. Preklady textu apod. jsou
samozrejme vitany, ale rozhodne nejsou prioritni. Jako velice cenne
bych videl informace od lidi, kterym se podarilo prosadit nejaky patch
do cehokoli, jak to udelali. Mnohdy to je dost netrivialni.

                                                     S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229