Bugs RH6.0-i386cs

Milan Kerslager kerslage na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Srpen 11 22:34:47 CEST 1999

Asi to bude zajimat vice lidi...

On Mon, 2 Aug 1999, Peter Ivanyi wrote:

> Zdravim,
>

> po dlhsom case sa mi dostala do ruky distribucia RH6.0cs
> (z CDcka PC WORLD), vyskytuju sa na nej nejake chybicky.
> Skusal som upgradovat povodny RH 6.0 novsimi balickami z tohto
> CD.

Neni to finalni verze...

> root:/mnt/cdrom/RedHat/RPMS# rpm -Uvh textutils-1.22j-10.i386.rpm
> error: file /usr/bin/tsort from install of textutils-1.22j-10 conflicts with
> file from package util-linux-2.9o-13
> error: file /usr/man/man1/tsort.1 from install of textutils-1.22j-10
> conflicts with file from package util-linux-2.9o-13
> Riesenie: odstranit alebo premenovat tsort, tsort.1 v spec subore
> jedneho alebo druheho balicka a vybudovat balik znovu.

Mno, pri instalaci to nevadi, pri upgradu --nodeps.
Ok. kosmeticky problem reportovan autorovi baliku (ceskemu).

> root:/mnt/cdrom/RedHat/RPMS# rpm -Uvh traceroute-1.4a5-16.i386.rpm
> traceroute
> #################################################unpacking of archive
> failed: cpio: Bad magic
> rpm --checksig traceroute-1.4a5-16.i386.rpm
> traceroute-1.4a5-16.i386.rpm: size (PGP) MD5 NOT OK (MISSING KEYS:
> PGP#CBA29BF9)
> Riesenie: nahradit spravnym balickom

Chyba vaseho CD nebo u CoputerWorldu. Stejne se divim, ze nenapsali
aslespon mne, bylo by me to potesilo....

> root:/mnt/cdrom/RedHat/RPMS# rpm -Uvh sgml-tools-1.0.9-2cssk.i386.rpm
> error: failed dependencies:
>         /usr/local/bin/perl is needed by sgml-tools-1.0.9-2cssk
> Riesenie: rebuildnut balicek so spravne nastavenou cestou perlu
> v prislusnych suboroch

Mno, proc to nenapisete autorovi, mohlo to uz byt hotove...
Takhle se v tom rypeme vsichni a ztracime cas... :-(

> Nesnazil som sa upgradovat XFree a kde, o tych sa neviem vyjadrit.
>
> Co by som este privital. Pre specificky klonovane balicky pre cs
> distribuciu by mali existovat v rpm Changelogu zaznamy, ake upravy
> sa previedli, co sa tym odstranilo (pripadne aj neodstranilo).
> Pripadne niekde vytvorit aj adresar so src.rpm upravovanych balikov.

Changelogy existuji v takove podobe, jak si myslime, ze to staci a/nebo v
podobe jakou jsme vubec schopni reprodukovat. Nechtejte po nekom, kdo neco
dela zadarmo, aby delal nepodstatne veci.... (mne to prijde jako
zbytecnost delat podrobnejsi reporty).

> Precital som si: smazány cyrilické fonty (nějak se pletou do našich),
> mohli by ste my povedat, o co tam presne islo (ako sa to prejavovalo)?

Cpalo se to do KDE desktopu. Radeji je ozelim, nez abych poslouchal, jak
nekdo ma na desktopu cyrilici. Kdo to bude nutne potrebovat, jiste na
Inetu najde. CD bude mit v ruce spusta zacatecniku....

> Ja som si pri instalacii rel. RH6.0 doplnil font.aliasy pre nazvy fontov,
> ktore su obsiahnute pre ISOlat1, ale nie uz v ISOlat2. Jediny bocny efekt,
> ktory som zatial zistil je dvojita existencia vo vypise xlsfonts. Nemam
> tym padom ziadne problemy s reportovanymi problemami zamrzajucich apps,
> ktore maju nadefinovane na pevno fonty *-iso-8859-*, ktore sa nevyskytuju
> v povodnych aliasoch lat2. Pripajam (fonty, ktore nemali presny ekvivalent
> obsahuju pred sebou komentar s povodnymi hodnotami). Samozrejme na ceste
> fontov sa musia nachadzat pred lat1 fontami.

To je fakt, ovsem zatim nejsem presvedcen o vseobecnem konsensu o
nezavadnosti tohoto reseni....

> Vyrovnali ste sa s konfiguraciou xfs pri cistej instalacii? Viem,
> ze pri povodnom RH nemohol dopisat postinstalacny skript cesty lat2
> fontov do xfs konfiguraku, pretoze sa instalovali este pred xfs.

jo, je to v Changelogu, ktery sice chcete podrobnejsi, ale evidentne jste
ho necetl. Skoda. Pro me zadostiucineni, ze je v nem az moc informaci...
:-)

> Prave som skusal novinku - balik xkbsel-0.11 od Stana Medunu (na jeho
> domovskej stranke na penguine). Kludne by som ho zaradil aspon niekde
> do localu.

Pridana na CD.

> K Czech-HOWTO (to sa uz priamo netyka uvedenej distribucie). Paralelne
> so zmenami|doplnkami vytvorit|zapisovat podstatu zmien do nejakeho externeho
> changelogu.

Nevidim opet smysl. Mozna by tam mohly byt diferencni patche na sgml
zdrojak, ale proboha proc a na co? Akorat by to zabiralo misto...
Vezmete svuj stary text, novy a udelejte si diff...

> Pripajam este nejake podporne subory, mozte s tym nalozit, ako sa
> Vam zapaci.

Za soubory dekuju, ale protoze o nich nic nepisete a ja se vycerpal psanim
tohoto malilu, nechavam je lezet ladem. Mam nejmene dalsich 10 pripominek,
ktere chci vyridit...

Pres vsechno dik.