RH6.0cz - pre1

vodicka na mendelu.cz vodicka na mendelu.cz
Pátek Srpen 13 07:47:21 CEST 1999

Zdravim,
v RedHat mi chybela (nevim, zda to plati i pro uplne posledni verzi) podpora
mysi v mc.

> TODO:
>   - zaplneni 13MB volneho mista (doporucte co bych mel na CD pridat),
>     volne misto vzniklo smazanim zdrojovych kodu Linuxovych Novin

Jsem zacatecnik, takze me namety berte s rezervou. Navic je docela dobre
mozne,  ze uz tam zminene veci jsou a ja jsem se akorat spatne dival,
nicmene presto, co by nemuselo byt spatne:
- alien - moznost instalovat do RedHatu i distribucni baliky Debianu
- IDE pro vyvoj - integrovany compiler debugger...
- Webadmin -  administrace Linuxu pres WWW rozhrani

S pozdravem Petr Vodicka
      Petr Vodicka
      vodicka na mendelu.cz
      Mendelova Zemedelska a Lesnicka Univerzita
      UVT Ustav Vypocetni Techniky
      Zemedelska 1
61300 Brno 13

tel. 420-5-4513 5052