seznam obsahu RPM baliku ?

Oto tapik Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Pondělí Srpen 16 13:32:53 CEST 1999

Miroslav BENES wrote:

> Preji krasny den !
>
> Mel bych navrh, co by se jeste mohlo na CDcko doplnit. V konferenci
> linux se opakuji dotazy "ve kterem baliku je soubor x.y ?"
>
> Bylo by mozne poridit seznam souboru vsech RPMek v distribuci a
> ulozit ho napr. nekam do korenu ? Urcite by to par lidem pomohlo.
Existuje v GnoRPM funkce rpmfind.
A pro zjisteni, zda ten soubor nahodou je v baliku na CD_ROM prece
funguje
mount /mnt/cdrom
cd /mnt/cdrom
rpm -qlp RedHat/RPMS/*.rpm local/RPMS/*.rpm local/RPMS.cz/*.rpm |grep
soubor

Udelat z tohoto takovy shellovy skript, aby mi vypisoval radky ve
formatu
balik: jmeno souboru
je IMHO otakza par minut a maximalne deseti radku vcetne nastaveni
promenne kde hledat.

A nakonec jenom tree /mnt/cdrom ma nekolik tisic rakdu.
Zkuste si dat tree / v plne distribuci.

--
Oto 'tapik' Buchta