Jak pripravit instalacni CD

Milos Masopust mmaso na pf.jcu.cz
Pondělí Srpen 23 14:47:02 CEST 1999

Dobry den,

Monday, August 23, 1999, 11:58:48 AM, jsi napsal:

MS> Dobry den,
MS> zkopiroval jsem kompletni distribuci RedHat 6.0 CZ z ftp.linux.cz a prvnim
MS> mym udivem bylo, ze se to na jedno CD nevejde, nicmene jsem to vypalil na
MS> dve CD (Local jsem dal na druhe) a doma pocal instalovati.
MS> K memu udivu instalace zamrzla prakticky ihned po zacatku nacitani CD a
MS> vypadla tato chybova hlaska:
MS> * error in exec of second stage loader :-(
MS> *     error: Permission denied
MS> Napadlo mne, ze asi spatne vytvarim instalacni CD, protoze to palim v Easy
MS> CD creator a jde o jednoduchy program, ktery napr. neumoznuje ISO 9660 s
> [...]

    RH6 jsem palil pod Windows NT programem Easy CD Creator 3.5a a vse
    probehlo OK. Program pouze zahlasi, ze ISO je vetsi nez 74 min.
    Vypalovani CD s vice nez 74 minutami musi podporovat jak mechanika
    tak medium.

    Doporucuji provest update vypalovaciho sw.

                                              Milos.
 Milos Masopust                                  mmaso na pf.jcu.cz
 Sprava site PF JCU                              038/777-3019