sgml rpm zavislosti

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Srpen 24 12:17:53 CEST 1999

On Tue, 24 Aug 1999 11:54:57 +0200, you wrote:

>Pokud jsem vas spravne pochopil, tak staci
>
>ln -s /usr/bin/perl /usr/local/bin/perl
>
>za predpokladu ze existuje adresar /usr/local/bin/. Kdyz neexistuje,
>vytvorte.
Jo ja vim ze to staci, taky jsem to tak udelal a v pohode
nainstaloval.

Ale proc delat takove opicarny, kdyz to muze byt dobre samo od sebe?
Takhle odstranim dusledek, ale ne pricinu.

V original sgml-tools je /usr/bin/perl. Poslu to jeste primo Petru
Kolarovi, ten je uveden jako "packager".
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1