sgml rpm zavislosti

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Srpen 24 13:02:16 CEST 1999

On Tue, 24 Aug 1999 12:42:22 +0200, you wrote:

>Protoze tu sice mam PC World RH Linux, ale jakmile jsem zjistil ze tam
>a) chybi polovina souboru
>b) adresarovy strom je spatlany s nejakym softem pro Windows
>
>tak jsem si radeji objednal CD od pana Kerslagera a byl pokoj. Symlink
>vam vyresil problem, a pokud ma PCWorld brajgl v distribuci tak myslim
>nema smysl jim pomahat to resit.

Jak jsem psal, dival jsem se na ftp.linux.cz a tam je to to same.
Takze to resime pro sebe. Z PCWorldu to byla jen takova zkusebni
instalace, kterou smazu. Cekam na "official CZLUG RH6.0cz" :)
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1