Pomoc při instalaci

Milos Prudek prudemil na nembv.cz
Úterý Srpen 24 13:57:24 CEST 1999

> jsem v linuxu novej a chci ho vyzkoušet. Mam problémy s instalací, HDD mam rozdělen do dvou částí. Na jedné mam nainstalovanej Windows 98 a na druhou chci nainstalovat RedHat Linux 6.0. Při instalaci nemohu vytvořit adresář pro linux( prý musí být v linux native2). Může mi někdo pomoct.

Reknete Disk Druidovi, aby tu druhou partici smazal, a na jejim miste
vytvorte tri obycejne ("linux native", spravneji ext2)a jednu swapovaci
("swap"). Tu swapovaci dejte dvakrat tak velkou nez je vase RAM. Ty tri
datove rozdelte takhle:

/        30%
/home    40%
/usr     40%

V prvnim sloupecku je tzv. mount point, ve druhem jsou procenta.

Je mozne i jine rozdeleni, napriklad jen jedna datova (mount point /) a
jedna swapovaci, nebo ctyri datove (/, /usr, /var, /home) a jedna
swapovaci a podobne. To co jsem vam navrhl vam bude fungovat dobre, a az
se s tim trochu vic seznamite, mozna zjistite ze vam bude o neco lepe
vyhovovat jine nastaveni.

NEDOPORUCUJE SE nevytvaret zadnou swapovaci partici, ale je to mozne.

Nezapomente ze Linux tu druhou partici smaze (ale to urcite vite).

--
Milos Prudek