Signal 7 - abnormalni konec instalace

Lubor Dedina dedina na volny.cz
Pondělí Prosinec 27 14:58:18 CET 1999

Nazdar,

> He? Parametrem je vzdy jmeno image a disketova mechanika. Kdyz
> parametry nezadate, tak se na jmeno image i na cilovy disk program
> zepta interaktivne. Ted jsem koukal do prirucky a _je_ to tam
> dokonce jako priklad (strana 16).

Ale ano, ja vim - jenze _tak to nefunguje_. Pod pojmem prepinace
mam na mysli takove to pismenko za pomlckou, tedy jinak receno

rawrite -f boot.img -d a:

Coz neni totez jako na str. 16. Program cloveku vynada, ze boot.img
je spatny prepinac (option). Coz muze Bezneho Frantu Uzivatele vyvest
z konceptu.

> Detekce monochromatickeho monitoru by mela byt automaticka (paklize
> ovsem graficka karta vubec pozna, ze mate cernobily monitor a dokaze
> to nejak signalizovat). Oboje je podrobne popsane v dokumentaci k

Ve Win95 to zatim programy dokazaly vzdy... Cimz nechci hanet Linux,
jen naznacit, ze to jde.

> instalaci (anglicky original je na CD). Asi nejjednodussi bude
> pouzit pro instalaci barevny monitor nebo vubec jinou HW
> konfiguraci.

No jiste - jenze ja mam tu svoji :-)) Prej to ma behat na 386/4MB.
Jak uz jsem psal, jde pouze o docasne reseni, na kterem jsem chtel
provest jiste zkousky a mensi softwarovy vyvoj, ktery by pak na nove
a rychle masine mohl rovnou bezet na ostro.

> Zvolil jste instalci 'expert'. Bohuzel (uz jsem to zminoval

Nezvolil. Chtelo to po me disk vzdy (text, grafika, expert). Coz je
v pripade karty Tseng ET4000 jisty zazrak (ze ji to nedokazalo
detekovat a pouzit vhodny driver - nekonec treba jen jako obycejnou
VGA)

> nekolikrat zde i v konferenci linux), RH zapomeli na oficialni CD
> dat 'driver disk'. V dobe uzaverky CD s RH6.1cz nebyl 'driver disk'
> k dispozici, nicmene nyni ho najdete v oficialnich updatech:
>
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/updates/6.1/images/i386/
>
> (prectete si na www.redhat.com errata!)

Provedu... Diky za link.

> Asi problemy s HW. To, ze Vam W'9x funguji, nic neznamena (krome
> toho, ze se problem neprojevuje). U W'9x by pri intenzivnejci praci
> doslo nejspise k neocekavanemu zatuhnuti systemu. Pokud muzete,
> zkuste provest instalaci na svuj HDD na jinem pocitaci.

Nedoslo. Dnes jsem napriklad provadel pokus, kdy kompilace a spusteni
ukazky v Jave s komponentami swing 1.1.1 trvala asi hodinu (slo o
vyjimku - presto Win95 nezatuhla :-) - na lepsi masine by to
pochopitelne trvalo par desitek vterin... Zkusim Vasi radu a provedu
instalaci na jinem pocitaci. Jenze pozor - je to Pentium. Dostanu pak
jadro pro 386, sbernice ISA atd.? Asi ne, co?

> Tezko. Dostal byste chyby o necitelnosti media.

Kdesi jsem cetl, ze podobny signal se objevil i z ciste softwarovych
pricin (slo ho eliminovat pouze nastavenim prepinace).

>                         Milan Kerslager

Diky, Lubor

Lubor Dedina, Praha, <dedina na volny.cz>, ISO 8859-2