Re: gViM s podporou mrtvých kláves

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Červenec 13 19:13:46 CEST 1999

> Jo, tez jsem na to prisel (uz ve verzi 5.4m :-) Problem je, ze mrtve
> klavesy funguje prave jen pro GTK. Kdyz chce clovek mit gvim, ale bez
> GTK srandicek a pouzije Athenu (a usetri tak na ukor _trochu lepsiho_
> menu a filebrowseru _dost_ pameti), mrtve klavesy se nekonaji (presneji
> receno nekonaly v te verzi 5.4m, treba je to ted uz jine). Mj. pri
> spusteni to pak hlasi nejake dost podivne varovani. Nekoukal se na to
Chce to novejsi verzi gtk knihovny (ta uz je pro RH 6.0 k dispozici)

> nekdo trochu podrobneji (tj. proc mrtve klavesy funguji pod GTK a ne
> pod Athenou)? Ja osobne zrovna ted nemam cas na rozdavani :-(
V athena knihovne je chyba, proto to nechodi

> Radim
>
> PS: Pokud se nepletu, spociva cela uprava v pouziti prepinace -enable-xim
> (nebo tak nejak) v configure, ze? Nebo jsi tam delal jeste nejake zasahy?
No, pro tvorbu rpm je potreba trochu upravit .spec protoze ve verzi 5.3 vypadaly
zdrojaky trochu jinak, nez jsem vse odchytal, par "hodinek" to dalo. (Dost dlohou jsem
cekal, nez se to prechroupe).

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe