Formaty Linuxovych novin

Čtvrtek Červenec 22 14:52:41 CEST 1999

Zatim netrpim nedostatkem mista...
HTML je dobre na jednoduche prohlizeni, PS na tisk pro toho, kdo ma PS
tiskarnu a pro ostatni je neocenitelne PDF... Takze jako prvni
potencialne evidentne pujdou asi zdrojaky, jenze zatim je to zbytecne.

PS: nejak se mi zase prodluzuje TODO list, napriklad Acrobat reader
    4.0, co je na CD je nejaky nefunkcni :-(