Stav RH6.0cz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 29 13:22:16 CEST 1999

	Ahoj,

	v jakem je stavu RH6.0cz? Ptali se me z CPressu, kdy budeme mit
image. Kdyz uz jsme u toho - zkouseli jste nekdo distribuci instalovat
v posledni dobe? Ja jsem ted zkusil upgradovat pocitac, a instalacni
program mi sletel na signal 7 nekde po konfiguraci site a prechodu
na second stage, a pred prohledavanim aktualni RPM databaze (pravdepodobne
nekde pri hledani partitions s ext2). Zkousel jsem instalaci pres FTP.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //