Stav RH6.0cz

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Červenec 29 15:26:35 CEST 1999

   From: Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz>
   Date: Thu, 29 Jul 1999 13:22:16 +0200

Zdar,

   > 	v jakem je stavu RH6.0cz? Ptali se me z CPressu, kdy budeme mit

teď jsem spustil plnou instalaci přes HTTP z mého mirrorru. Mám počítač se
dvěma SCSI disky na Adaptecu 2940. Zvolil jsem češtinu při instalaci.

1. Při scanovávaní SCSI to hlásí anglicky "Scanning Adaptec ..."
2. Navrhuji na bootovacích disketách následující substituce:

	Linuxový -> linuxový (jedná se o přídavné jméno)
	Internetový -> internetový (i když píšu Internet, tak to ještě
	neznamená, že budu psát Internetový...)

2. někde jsem tam viděl slovo nežli :-) Správně je než-li či než.

3. v second-stageloaderu zůstalo anglické "between elements, selects a next
   screen"

4. zvolil jsem instalovat vše bez výběru jednotlivých balíků a přesto to
   zahlásí, že Nevyřešené závistlosti: sgml_tools (Požadavky: žádné). Tohle už
   jsem reportoval.

Další věci popíšu až se dokončí instalace.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz