Cesky RedHat 6.0cz

Středa Červen 16 00:03:54 CEST 1999

Ivo Magera wrote:

> Ocenuji Vasi peclivost, ale fakt je ten, ze zadna omezeni ani na
> nasem webu na ty PDF nemame.

:-) to je jeste lepsi, dekujem.

> Jak to vidite casove s dokoncemim CD? Mete nekoho, kdo pripravi
> instalacni prirucku, nebo mam rychle po nekom zacit patrat sam?
> Muzeme praci taky samozrejme zaplatit.

Instalacni prirucku prepracuje Oto Buchta <Oto.Buchta na inet.cz>. Posilam
mu kopii, takze se Vam urcite ozve osobne. Tento vikend napisu strucne,
cim se lisi CZ verze od ciste RH6.0 a jak toho vyuzit (protoze musim).
Ota to zrejme pouzije a mozna i vylepsi.
Co se tyka CD, zapracovam v ramci moznosti updaty, CD je v postate v
takovem stavu, ze si nemyslim, ze by melo doznat revolucnich zmen. Bylo
by samozrejme nejlepsi, kdyby se s replikaci CD pockalo co nejdele (s
ohledem na prirucku), aby bylo mozne dodelat pripadne drobne zasahy.
Zbyva doresit, jak dostanete tu finalni verzi. Mohu Vam ji ve Vami
urceny termin zaslat postou nebo by ji mohl nekdo z naseho okruhu z
image, ktery bude na ftp.linux.cz vypalit a predat osobne (paklize je
pro Vas nerealne tahat 650MB dat k Vam). V kazdem pripade bych rad vedel
dopredu, kdy bude deadline.

> Jeste jednu prosbu bych mel: co s obalkou  - mame vytvorit sami,
> ci mate nejaky navrh (pak bych potreboval poslat ukazku).

Nejake navrhy jsou, ma je na svedomi "Martin Mares"
<martin.mares na sosuo.cz>. Jsou to navrhy na obal CD, myslim, ze by sly
pouzit nebo jeste lepe - kdyby je Martin modifikoval "na miru". Obrazky
jsou na adrese: ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/obal/
Finalni jsou asi verze "predek" a "zadek", ale Martin Vam jiste napise
sam, posilam mu tez kopii.