Novy image na ftp.linux.cz

Sobota Červen 19 22:20:03 CEST 1999

Jan Kasprzak wrote:
>         vypada to, ze RedHat uz ma vicemene v poradku svuj FTP server,
> takze jsem zase zapnul automaticke doplnovani upgradu do distribuce
> a pripadne znovuvytvoreni image, pokud jsou nejake upgrady. Zaroven
> jsem vytvoril novy image.

V posledni release Xu je nejaky problem, ktery se mi ve volnem case
nepodarilo lokalizovat. Nechodi leva pulka hackovanych pismenek v horni
rade pri pouziti XKB. Dal jsem to nezkoumal. Updatovane Xy by nemely
obsahovat prevratna vylepseni, takze jsem downgradovat a _zakazal_
automaticke updaty, ktere zpusobily nefunkcnost ceske distribuce zhruba
na 1 den, nez jsem na tento problem nahodou prisel.