Distribuce redhat-i386-cs

Petr Klíma pklima na bohemia.net
Čtvrtek Květen 6 15:37:15 CEST 1999

Michal Choura wrote:

> Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> wrote:
>
>  > nejak aplikovat patche na cestinu, ktere sem byly zaslany. Myslite, ze
>  > ma smysl vyrobit nejake czech-rh60.rpm, ktere by prislusne opravy Xfree
>  > a /etc/sysconfig/i18n provedlo nebo to nejak zapracujeme do stavajicich
>  > baliku (kdo bude ale delat updaty?)?
>
> S takovymi upravovacimi RPMky je drobny problem, protoze se zmeni
> nejake soubory z jinych baliku a nesedi potom kontrolni soucty nad
> temi soubory z puvodnich baliku v RPM databasi. Dalsi problemy jsou s
> [...]

Co takhle nemenit zadny soubor z jineho baliku ????

Jestli jsem pochopil spravne, jde predevsim o spatne
locales v X11/lib/locales a nektere veci okolo definic klavesnice.

Proc proste neudelat adr. X11/lib/locales.cs a nepresmerovat X server
na tenhle adresar ???? (u tech klavesnic to same ...)
Nestalo by to ani tolik miste ne disku, protoze vetsina veci by zustala
nezmenena
a dala by se jen linknout ...

No zas tak jednoduche to neni. X system ma cestu k lokales
zakompilovanou natvrdo.

Jsou teda dve cesty:

a) ta horsi - "Cesky zkompilovane" X - nevyhody jsou zrejme ...
b) lepsi - LD_PRELOAD upravene knihovna Xlib - to je totiz jedine misto
v bin. distribuci
	kde je zminka o /usr/X11R6/lib/X11/locale
	vyhody tohodle reseni jsou zrejme:
		- bude-li delka stringu "/usr/X11R6/lib/X11/locale" a "" stejna
			staci vzit Xlib z "current" verze XFree a sed to zaridi.
	navic bude stacit udelat alias startx="LD_PRELOAD=CSXlib; startx $0" a
ti co chteji plne
	ceska X je maji, ostatni pracuji s original verzi.

Doufam, ze nejsem uplne pomyleny a zmateny, ale mne to zni smysluplne.

                                                  Petr Klima
     * *       Bohemia.Net, a.s.   Internet Service Provider
   * | |-*-->  Czech Republic, 170 00 Praha 7, Za papirnou 5
<--*-| | *     Tel : +420 2 66712707;  Fax : +420 2 66712638
     * *       pklima na bohemia.net;    http://www.Bohemia.Net