Distribuce redhat-i386-cs

Petr Klíma pklima na bohemia.net
Čtvrtek Květen 6 15:53:08 CEST 1999

Michael Mraka wrote:

> % Co takhle nemenit zadny soubor z jineho baliku ????
> %
> % Jestli jsem pochopil spravne, jde predevsim o spatne
> % locales v X11/lib/locales a nektere veci okolo definic klavesnice.
> %
> % Proc proste neudelat adr. X11/lib/locales.cs a nepresmerovat X server
> % na tenhle adresar ???? (u tech klavesnic to same ...)
> % Nestalo by to ani tolik miste ne disku, protoze vetsina veci by zustala
> % nezmenena
> % a dala by se jen linknout ...
> %
> [...]

Prosim, docti do konce, je tam vysvetleno PROC nemusis NIC
prekompilovavat !!!

                                                  Petr Klima
     * *       Bohemia.Net, a.s.   Internet Service Provider
   * | |-*-->  Czech Republic, 170 00 Praha 7, Za papirnou 5
<--*-| | *     Tel : +420 2 66712707;  Fax : +420 2 66712638
     * *       pklima na bohemia.net;    http://www.Bohemia.Net