Ceske upravy (Re: Distribuce redhat-i386-cs)

Čtvrtek Květen 6 22:54:19 CEST 1999

Michael Mraka wrote:
> Abych nezapomnel :-), dal jsem jednomu studentovi za ukol (v ramci
> bakalar.  projektu) takovy skript udelat prozatimni vysledek je na
> http://www.fi.muni.cz/~xmiksa/linux/
> Shlednete, napiste svuj nazor (i autorovi).

No, hlavne to je pro 5.2 ... :-), ale jinak je to hezky... az na to, ze
udrzovat takovy dlouhy skript se mi nechce, proto hledam systemova
reseni (a doufam, ze najdu) - z diskuze to vyplyva take.

Radeji take znovu upozornim, ze ucw je obsolete, je totiz obsazeno v
soucasnem baliku kbd.

Co se tyka Xu, RH 6.0 jede pres xfs (X Font Server) a pro pridavani
fontu do konfiguraku xfs je program chkfontpath a volaji ho fontove
baliky v pre a postinstall skriptech. V XF86Config je tedy v sekci fontu
jiz jen odkaz na xfs (coz je systemove a univerzalni).

V podstate zbyva vyresit:
  1) zda a jak aplikovat patche do Xu
  2) zda je potreba a jak pripadne elegantne zajistit zapnuti
     unicode na vsech konzolich [echo -ne '\033(K']
  3) vygenerovat ceske instalacky (to by snad melo jit snadno,
     jak jsem koukal)