Ceske upravy (Re: Distribuce redhat-i386-cs)

Tapik oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Květen 7 10:44:58 CEST 1999

Dne Čt, 06 květen 1999 Milan Kerslager napsal(a):

>V podstate zbyva vyresit:
>  1) zda a jak aplikovat patche do Xu
>  2) zda je potreba a jak pripadne elegantne zajistit zapnuti
>     unicode na vsech konzolich [echo -ne '\033(K']

No treba v RH5.2-cz jsem videl velice elegantni reseni. Bylo, svete div se,
obsazeno v /etc/rc.d/init/consolefont v sekci start z balicku
ISO-8859-2-console-fonts. Pokud nebylo definovano SCRNMAP, tak se to proste a
jednoduse provedlo.

>  3) vygenerovat ceske instalacky (to by snad melo jit snadno,
>     jak jsem koukal)

Mozna bych doplnil:
   4) Cesky tisk. Nyni na linux na linux.cz bezi dost vasniva
diskuze o tom jak. Nebo jsem vsechno popletl a v RH 6.0 uz neni problem
s tiskem stranek v ISO-8859-2 pomoci lpr z napr Netscapu? Mozn aby nekdo, kdo
se v tom vyzna, mohl napsat nejaky zajimavy printcap, popr. jenom filtr. Nevim
ale, jak by to resil printtool z control-panelu.

Tapik