Distribuce redhat-i386-cs II.

Pondělí Květen 10 10:51:58 CEST 1999

Dobry den,

pohral jsem si s instalaci a zaradil jsem cestinu do menu.
Vysledek najdete i s navodem na pouziti na:

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/local/RedHat-6.0/ceska.instalace/

Jsou predelany bootovaci image a initrd. Je pozmenena uvitaci hlaska do
instalace na ceskou. Cestina se v souboru /etc/sysconfig/i18n nastavuje
takto:

LANG=cs
LINGUAS=cs
LC_ALL=cs_CZ
SYSFONT=lat2-sun16
SYSFONTACM=iso02

Chtel jsem tam dat unicode, ale to by znamenalo vetsi zasah do programu
install.
Pri teto konfiguraci chodi cestina na vsech konzolich, MC ma ramecky,
ale je u nej problem: Nez jsem si smazal starsi instalaci 6.0, mluvil na
me cesky (menu, prikazova radka). Ted tvrdosijne odmita (menu je
anglicke, cestinu do prikazove radky nedostanu) a ja nevim, cim to je.
Je pravda, ze mc.mo jsem v locale nenasel, ale jak to, ze to pred tim
chodilo?

--
                        Milan Kerslager