Distribuce redhat-i386-cs II.

Michal Choura xchoura na fel.cvut.cz
Středa Květen 12 00:47:52 CEST 1999

Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> wrote:

 > Zatim predlozim seznam nedodelanych uprav:
 >
 >   - je potreba pripadny update na vse okolo SSL

Pracuje někdo na tomto? Velmi zběžně jsem se díval na OpenSSL, jak tu
zmiňoval Yenya, a vypadá to, že už je nejméně srovnatelná se
SSLeay. Určitě s ní chodí modssl do Apache a nejsíše i další
programy. Možná by stálo za pokus vygenerovat k tomu RPMka a zařadit
do českého RH již OpenSSL. Pokud není jiný zájemce, možná(!) se na to
o víkendu podívám.

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/